onsdag, januari 20, 2010
ASOS
Tycker om
denna kappan
. Den är en kombination av en vanlig kappa och en trenhcoat. Hade jag inte haft en trench så hade jag velat ha denna. Tycker om att den går att knäppa helt upp då min tyvärr är v-ringad.
(Källa: Asos)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar