fredag, januari 29, 2010
Beställning
Jag gjorde min vårbeställning från H&M idag.
Inte så många ljusa färger men de har mycket rosa i sin vårkollektion och jag är inte rosa. Men jag köpte äntligen kuddarna som jag tittat på läänge då de var nersatta i pris.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar