tisdag, januari 05, 2010
Kvällsstund
Sitter och dricker te och äter mina muffins. De blev riktigt goda, blev de.
Brittiskt kostymdrama fungerar alltid för mig och just nu går Förnuft och känsla på Svt2.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar