torsdag, februari 04, 2010
Auktioner
Har nu lagt upp några auktioner på
Tradera
. Det blev lite som gick till bortskänkes och så lite som jag har lagt upp där.
Kommer upp några fler inom ett par dagar.
1 kommentar:
gerry
6 februari 2010 kl. 10:09
trevligt hus i Fjälkinge till er.Gå in på fasighetsförmedlingen o titta
Hälsningar Pappa
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
trevligt hus i Fjälkinge till er.Gå in på fasighetsförmedlingen o titta
SvaraRaderaHälsningar Pappa