torsdag, februari 04, 2010
Rensning
Nu ska jag ta tag i det här, min extra garderob. Har så mycket kläder som jag aldrig använder men som jag inte kan göra mig av med. Måste sortera väck det som ska skänkas bort och se om jag kan lägga ut lite på Tradera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar