torsdag, februari 25, 2010
Länkat
Jag är ju inte mycket för smycken. Men det här
armbandet
gillar jag skarpt. Så jäkla snyggt rent ut sagt. Vill ha!
(Bild Netaporter)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar