tisdag, februari 16, 2010
Pricken över i:et
Är inte denna
pallen
underbar?! Den vill jag ha i vardagsrummet. Antingen i lila eller oliv.
(Bild från Svenssons)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar