måndag, februari 22, 2010
Stolar
Stolarna som visas här på bilen från Alvhem är himla snygga. Jag vill ha en sådan som datorstol men vet inte om S går med på det. Annars får vi fixa ett större skrivbord med två arbetsplatser.
(Källa: Alvhem)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar