lördag, februari 20, 2010
Upptar mina tankar
Måste ha ett par kilklackar. Jag vill ha ett par skor nu med kilklack och så ett par öppna sen till sommaren. Än så länge har jag inte hittat något av paren. Så jobbigt när man har fått en idé.
Jaga, jaga, jaga.
(Bild från Lexpress)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar