onsdag, februari 03, 2010
Vårfräscht
Längtar efter vår. Barmark och möjligheten att bara ha på sig en kofta som ytterplagg. Så fint och enkelt med jeans, top och kofta.
Kofta
som värmer lite. En enkel vit
tunika
och
jeans
tillsammans ser fräscht ut. Piffa upp med accessoarer som gör outfiten.
Armband
,
väska
och
skor
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar