onsdag, mars 03, 2010
Lady G
Lady gaga kommer både till och Stockholm och till Köpenhamn. Jag vill så klart se henne. S påstår att han inte vill men jag ska försöka övertala honom.
Nu måste jag ta tag i dagens Att-göra-lista.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar