tisdag, mars 30, 2010
Tisdag
Snygg kavaj från
Topshop
i jerseytyg. När jag tänker på det så har jag ingen grå kavaj...
Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp fina vännen L ute på Väla.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar