onsdag, mars 31, 2010
Trisst väder
Vilken seg morgon det blev här. Vaknade upp till ett grått och regnigt Helsingborg. Tvättar just nu och efter det ska jag träna.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Funderar på att gå ner en runda på stan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar