torsdag, mars 11, 2010
Vinterdeppig
Bara en sådan dag när allt känns tungt och tråkigt. Ledsen inuti och känner att jag vill ha en förändring nu. Vill ha vår. Längtar så efter ljuset från solen som värmer både på insidan och utsidan.
Imorgon är en annan dag och skönt är väl det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar