torsdag, april 22, 2010
Fotriktigt
90% av mina skor är svarta. Tycker om svarta skor för det är ett säkert val som alltid håller. Men efter att ha köpt en hel del svarta pumps eller liknande så vill jag ha något annat.
Kan tänka mig ett par
bruna pumps
nu att byta med.
(Bild från Saks)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar