lördag, maj 08, 2010
Caramel
Q-pot
har de mest utsökta smycken. Jag äger inget men om jag skulle så blir det detta halsband med en glasskula. Min favoritglassmak är alla gånger caramel.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar