fredag, maj 07, 2010
In concert
Så har jag beställt biljetter till Lady Gagas konsert i Malmö. Den 19 november är datumet och det känns ju som en mindre evighet till dess. Jag ska gå med min syster yster och vi längtar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar