måndag, maj 31, 2010
Måndag
Dagen har bara försvunnit. Den startades med tvättning, träning och matvaruinköp. Nu ska vi äta en tidig middag eftersom vi är vrålhungriga.
Senare blir det en film vi länge velat se -
Pojken i randig pyjamas
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar