lördag, maj 01, 2010
Nytt på webben
Stylein har snabbt nått framgång och nu startar de en
webbshop
. Kul då jag älskar att kika runt i olika butiker på nätet. Min hobby efter jag läst mina bloggar.
(Bild från Chic)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar