måndag, maj 24, 2010
Rätt i rött
Hur läcker är inte
denna väskan
från Mulberry. En riktig godbit. Tror inte att den skulle blivit flitigt använd av mig om jag ska vara ärlig, jag vill hellre ha
en i oak
. Men härlig det är den.
(Bild från NAP)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar