söndag, maj 02, 2010
Soffbord
Jag tycker verkligen om det här satsbordet och kan se det här hemma. Problemet är att S inte gillar det lika mycket. Tyvärr. Vi får komprimissa och kan landa åt
det här
, i ek. Vilket inte blir helt fel det heller. Fast jag gillar ju runt mer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar