fredag, maj 21, 2010
Till landet
Nu har jag duschat, städat och packat. Ska hem till mina föräldrar och stannar till imorgon. S stannar hemma men följer med nästa gång.
Måste in till stan imorgon och köpa en present. Så jag hoppas syster vill följa med eller mami.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar