torsdag, maj 27, 2010
Ullared nästa
Nu åker jag till Ullared. En vän ringde i förrgår och frågade om jag ville följa med. Visst, varför inte om så bara för att få umgås.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar