tisdag, maj 11, 2010
We're in the army now
Efter att ha sett den här bilden på Gisele är jag grymt sugen på ett par gröna shorts.
Resten av det army-inspirerade photoshootet
här
. Galet snyggt.
(Bild Designscene)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar