Vi har tagit en riktigt lång sovmorgon idag. Det är en sådan lyx att kunna ligga kvar hela förmiddagen i sängen. Enda nackdelen är att man blir så hungrig.
Vi skulle egentligen till Köpenhamn idag men skjuter på det till imorgon eftersom det regnade i morse där.
Nu ska jag träna och sen blir det film här idag. Ska kanske ner en snabb tur till centrum också. Scorett har ju rea nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar