måndag, juni 14, 2010
Nytänkande
(Bild: Sköna hem)
Jag tycker om idén till detta badrummet. Att ha fönster i hela rummet istället för väggar. Känns nytt och fräscht. Plus att de använder sig av mitt favoritbadkar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar