torsdag, juni 24, 2010
Sommarplagg
Snygga tunikor/skjortklänningar har kommit in hos
Nelly
.
De två vita kommer från Vila respektive Vero Moda medan den i jeans är från G-star.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar