tisdag, juni 15, 2010
Tokyo premiären
Det är ett par dagar sedan men jag kan inte sluta tänka på klänningen SJP hade på sig. Den är bara helt fantastisk. Inte sant?
Det är en klänningen från
Vivienne Westwoods
höstkollektion. Där hon även visade
andra
godbitar
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar