lördag, juli 31, 2010
Bra att ha
Kommer någon ihåg serien
Models Inc
? Den gick 1994 på Tv3.
Jag älskade den serien och hade gärna velat ha den på dvd nu och slötittat på. Lite nostalgi sådär.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar