fredag, juli 02, 2010
Ett mål
I början av året skrev jag att jag ville läsa
följande böcker
. Tänkte försöka läsa de flesta av dem, och allra helst alla, i sommar. Börjar gör jag med
En shopaholic i väntans tider
, den femte boken i serien om Becky Bloomwood.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar