söndag, juli 11, 2010
Kvällens filmval
Ikväll går Stolthet och fördom på Tv3. Tyvärr den nyare versionen. Jag gillar helt klart den
klassiska
bäst.
Vill man inte se kostymdrama går också klassikern
Ghost
på Tv4.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar