måndag, juli 12, 2010
Manic monday
Har precis kommit hem från stranden. Orkar inte göra mycket i den här värmen. Nästan för varmt att ligga där till och med utan att doppa sig ofta.
Nu ska vi äta jordgubbar och sen blir det
bio
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar