måndag, juli 19, 2010
Mer Asos
Ännu ett plagg från Asos som jag fastnat för. Den här
jackan
känns både praktisk och snygg. Det står
khaki
som färg men på fotona ser den mer brun ut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar