Så har jag äntligen semester! Eller den startar egentligen på måndag officiellt men jag har fridagar fram till dess. Den har i alla fall varit efterlängtad. Tre veckors total avkoppling från jobbet.
Nu när jag kom hem så hade S gjort en god kycklingsallad som vi precis avnjuit. Nu ska jag försöka övertala honom att vi ska se en film eller någonting.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar