fredag, juli 09, 2010
Sweatshirt
Den här kjolen köpte jag säkert för 5-6 år sen. Har aldrig använt den vad jag kan minnas men detta året är den perfekt. Verkligen, med tanke på att den är gjord av
sweatshirttyg
som det
ska vara
till
allt
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar