tisdag, juli 06, 2010
Tisdagens planer
Nu åker jag till Lund. Ska träffa en vän för lite shopping och lunch.
Snart är det också semester. Sex arbetsdagar på två veckor ska överstökas sen är jag ledig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar