torsdag, juli 01, 2010
Very berry
Hemkommen med två ny nagellack och två liter jordgubbar. Har redan ätit lite bär och nu ska jag prova det blå lacket.
Sen ska jag ta en tur till Helsingör.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar