onsdag, augusti 04, 2010
Dagsutflykt
Är på väg till Köpenhamn idag. Har precis ätit frukost och ska sminka mig nu. Hoppas på att kunna köra inom
Louisiana
på vägen hem och se utställningen med Andy Warhol.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar