söndag, augusti 08, 2010
Lugnet
Det blev middag och en del att dricka i går med några vänner. Så än så länge går dagen i ett lugnt tempo med ett par avsnitt av Förhäxad.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar