lördag, augusti 21, 2010
Tillfrisknar
Efter att ha sjukanmält mig igår hjälpte det verkligen att sova ut i natt. Har sovit i nästan tolv timmar. Behövligt.
Idag har jag bara vilat, druckit te i mängder och slöat framför tvn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar