lördag, augusti 28, 2010
Toaster
Just nu behöver vi ingen ny
brödrost
men när vi ska köpa ny hade jag velat ha en från
Bodum
. Tycker de är lite fulsnygga. Valet står mellan en lila och en svart. Eller vit kanske.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar