måndag, augusti 02, 2010
Ullared igen
Idag ska jag till Ullared (igen). Det är bestämt sen ett år tillbaka med det vänparet. Senare ikväll ska vi möta upp våra pojkvänner för middag.
Later.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar