måndag, september 20, 2010
Filmer
Vi var ute en sväng och hyrde två filmer. Det blev
En enda man
som jag valde och så
The Informant!
som S tyckte lät bra.
Trevlig kväll på er.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar