
(Alvhem)
Gröna väggar med vita möbler är riktigt snyggt. Jag hade kanske inte velat ha ett helt hem i grönt men något rum sådär.
Jag hade faktiskt en grön tapet i mitt flickrum hemma hos föräldrarna som jag aldrig tröttnade på. Det är rofyllt på något sätt med gröna väggar.
Hej!! Jätte fint rum! Undrar vad den gröna färgen eller tapeten heter, skulle vilja ha den i våran hall! Så himmla fint ;) // Madde
SvaraRadera