fredag, september 10, 2010
Kappa
Nu är vi äntligen klara med dagens ärende. Spinning om en timme och sen tar vi helg.
Men det var inte det jag skulle blogga om utan denna söta kappa från
Topshop
. Synd att den inte är mörkare beige. Så hade jag funderat på att köpa den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar