tisdag, september 14, 2010
New boots
I lördags köpte jag
vinterskorna
jag tidigare nämnt.
Skor åt "bikerhållet" har inte varit min stil tidigare men har mer och mer tittat efter det.
De här är både snygga och varma vilket är viktigt för mig när det gäller vinterskor eftersom jag alltid fryser.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar