torsdag, september 23, 2010
Tjockt ska det va
Den klumpiga klacken syns mer och mer. Och jag gillar dem mer och mer.
De här är från
Topshop
. Riktigt snygga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar