torsdag, oktober 14, 2010
101014
Idag blir det Malmö igen men tillsammans med barndomsvännen S istället.
Ska byta byxorna jag köpte för två veckor sen på Zara och håller tummarna för att de fortfarande finns kvar. Annars väntar en lugn dag med gott sällskap.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar