onsdag, oktober 27, 2010
101027
Har börjat dagen med att betala räkningar. Hade kunnat komma på roligare sätt men det ska ju göras det också.
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Danmark och träffa en vän som blivit sambo.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar