söndag, oktober 31, 2010
All hallows eve
Känns galet att det redan har gått ett år sedan vi var i Usa. Halloween var var en upplevelse men i det stora hela ganska liten ändå. Det är helt klart den bästa resan vi har gjort tillsammans och om ett år räknar vi med att vara tillbaka igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar